Datorstrul

Efter att ha haft två väldigt lyckliga veckor där jag bland annat tappade bort min mobil, min ipod och nyckeln till lägenheten blev grädden på moset häromdagen när datorn bestämde sig för att säcka ihop.

Så fort jag sparkat igång datorn kommer uppdateringarna fortsätta att komma dagligen, och jag hoppas att ni fortsätter titta in då och då för att se hur det hela utvecklar sig.

Tills dess laddar jag inför matchen på lördag. Är lite rädd för hur det hela ska utspela sig med tanke på hur darriga Sverige var i försvaret igår. Hansson gjorde en skitmatch, rent ut sagt och Mellberg var inte mycket bättre. Detta kommer straffa sig gentemot ett kvickt och kreativt spanskt landslag, och vi får hoppas att herr Lagerbäck tar båda i örat och får fram ett budskap för att förhindra detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback